wtorek, 5 kwietnia 2016

Niezwykłe stworzenia i intrygujące opowieści

Jest taki jeden człowiek na świecie, którego nie znam osobiście i przy tym nie jest on osobą bardzo znaną (niestety!), a jednak jeśli miałabym dopasować słowo kreatywność, do tylko jednej osoby, to tą osobą byłby właśnie on. Dzisiaj chciałabym przedstawić wam Brytyjczyka PJa Liguoriego - "baśniarza przemierzającego kosmos w poszukiwaniu inspiracji"*.


Wielu powiedziałoby o nim, że jest po prostu youtuberem, jednak ja uważam, że to określenie to za mało by zdefiniować jego twórczość. I to nie tylko dlatego, że obejmuje ona znacznie więcej niż videa na tej platformie.
Każdy kto oglądał jakikolwiek jego filmik może śmiało stwierdzić, że nawet najprostszy z nich to mało dzieło sztuki. Zobaczcie chociażby to video z jego podróży do Japonii:


Na jego kanale znajdziecie też filmy krótkometrażowe z niezwykłymi istotami w roli głównej, piosenki, wiersze, filmiki z innymi fajnymi ludźmi, czy nawet DIY, a także wiele więcej! 


Największym projektem PJa do tej pory jest serial Oscar's Hotel. Niestety, ja jeszcze go nie widziałam (brak pieniędzy bardzo smutny), ale po pilocie, trailerze i innych videach towarzyszących jego powstawaniu już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła się z nim zapoznać! 


Niektórym jego twórczość, może wydawać się dziwna, ale hej, gdyby był normalny nie byłby taki wyjątkowy.
A wy? Co o tym myślicie?

*próbowałam nieudolnie przetłumaczyć jego opis z yt, ale po polsku nie ma odpowiedniego odpowiednika dla storyteller.

1 komentarz:

  1. Pozytywny człowiek. Widać, że ma pasję i talent, tworzy faktycznie coś oryginalnego. Do mnie akurat to nie przemawia, ale jestem pod wrażeniem jego umiejętności i dopracowania filmików.

    OdpowiedzUsuń

Za komentowanie nie dostajesz co prawda czekolady, tylko dozgonną wdzięczność autorki, ale podobno się opłaca!
Do zobaczenia!