piątek, 12 lutego 2016

5 fanowskich filmików do "Harry'ego Pottera"

W ramach świętowania nadchodzącej premiery sztuki Harry Potter and Cursed Child (której scenariusz zostanie wydany także w formie książkowej) postanowiłam podzielić się z wami pięcioma niesamowicie kreatywnymi filmikami, stworzonymi przez fanów sagi o nastoletnim czarodzieju. Oczywiście to nie są wszystkie tego typu przejawy fanowskiej twórczości, więc zachęcam was do wrzucania swoich typów w komentarzach!



1. Potter Puppet Pals: The Mysterious Ticking Noise

Nie wierzę, że ktoś może tego nie znać, ale wstawiam na wszelki wypadek (a filmików z Potter Puppet Pals jest więcej).



2. Harry Potter in 99 Seconds

Jak powyżej. Jon Cozart jest cudowny i nie mam na ten temat nic więcej do napisania.



3. R rated Harry Potter

Co by było, gdyby film o Harrym Potterze dostał kategorię dla dorosłych? Możecie się dowiedzieć oglądając to krótkie, animowane video.


4. A Very Potter Musical 

Parodia sprzed 7 lat. Nagrania są złej jakości, ale piosenki to samo złoto!


5. The Greater Good

Krótkometrażówka o Dumbledorze i Grindelwaldzie. Zrobiona niezwykle profesjonalnie, a co najlepsze twórcy już zaplanowali premierę swojego następnego filmu na postawie Harry'ego Pottera - pierwszego marca zobaczymy historię Huncwotów i Severusa Snapa.


To na tyle ode mnie! 
Widzieliście? Podobało się?

3 komentarze:

  1. Trochę nie wiem, co sądzić o tej ósmej części. Z jednej strony, jak przystało na "prawdziwego fana", jestem szalenie podekscytowana, ale z drugiej - martwię się, że ta część nie będzie dorównywać pozostałym. A z trzeciej strony - w formie dramatu, ŁOŁ ŁOŁ ŁOŁ! <3 No i tak logicznie rzecz ujmując, Rowling przecież pisze bardzo dobrze (i "Żniwa zła" wychodzą, jejku, nie mogę się doczekać aż dostanę je w swoje łapy), więc raczej tego nie schrzani. Dobra, nie wiem. Chyba jednak przeważa ekscytacja.
    Filmiki numer jeden, dwa i pięć znam i wiernie hołubię. Ostatni to taka, w mojej ocenie, czysta epickość. Słyszałam też trochę o A Very Potter Musical, ale dotąd nie obejrzałam. Ech, właściwie wszystko, co wiąże się jakoś z tą serią, jest epickie. Bo ta seria jest epicka. *łezka* *nadużywanie słowa "epickie" dowodem ubogiego słownictwa*
    Chwała!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie filmiki znam, widziałam i mogę tylko potwierdzić, jak bardzo są genialne :D Od siebie dodam jeszcze Dark Lord Funk (kocham Uptown Funk, więc potterowa parodia to dla mnie niebo!).
    Coś czuję, że ten rok będzie należał do fanów Harry'ego Pottera - potterowy dramat, ósma książka, ,,Fantastyczne zwierzęta..." z Eddiem w roli głównej, nowy fanowski filmik... Czy mogłoby być lepiej? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cozarta <3 Jest niesamowity ze swoimi piosenkami.

    OdpowiedzUsuń

Za komentowanie nie dostajesz co prawda czekolady, tylko dozgonną wdzięczność autorki, ale podobno się opłaca!
Do zobaczenia!